Πάμε παραλία έχοντας μαζί μας τα απαραίτητα σνακ!

0
68

Διαφήμιση

Αυτή η περίοδος είναι συνδεδεμένη με τις καλοκαιρινές εξορμήσεις όπου πολλοί από εμάς τρέχουμε ολοταχώς στις παραλίες. Είναι σημαντικό προτού αρχίσουμε τις βουτιές να οργανώσουμε λιγάκι και την διατροφή μας έχοντας εύκολα, γρήγορα, γευστικά και θρεπτικά σνακ μαζί μας στην παραλία.

Beach-Snacks-icon3

Παρακάτω έχουν καταγραφεί μερικές ιδέες για σνακ και ροφήματα στην παράλια:

Beach-Snacks-icon5 1. Φρούτα! Τα φρούτα έχουν λίγες θερμίδες και λόγω των φυτικών ινών προκαλούν το αίσθημα του κορεσμού. Προσοχή! Τα φρούτα επιβάλλετε να διατηρούνται σε δροσερό μέρος. Μερικά παραδείγματα φρούτων που μπορούν εύκολα να μεταφερθούν στην παραλία είναι νεκταρίνια, ροδάκινα, βερίκοκα, σταφύλι, κεράσια, σύκα και φορμόζες.

Beach-Snacks-icon5 2. Ανάλατοι ξηροί καρποί! Οι ξηροί καρποί έχουν υψηλή διατροφική αξία συγκεκριμένα είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Στην κατηγορία αυτή κατατάσσονται τα αμύγδαλα, καρύδια, φιστίκια, κάσιους, και φουντούκια. Θα μπορούσατε να συνοδέψετε τους ξηρούς καρπούς με λίγα αποξηραμένα φρούτα όπως cranberries, blueberries, μύρτιλα, βερίκοκα, δαμάσκηνα, σύκα και σταφίδες.

Beach-Snacks-icon5 3. Εναλλακτικές επιλογές! Mπάρα δημητριακών, κριτσίνια, κουλούρι Θεσσαλονίκης, παξιμάδι, φρυγανιές ολικής άλεσης. Αυτές οι επιλογές προσφέρουν ενέργεια και προκαλούν το αίσθημα του κορεσμού.

Διαφήμιση

Beach-Snacks-icon6

Beach-Snacks-icon5 4. Σάντουιτς! Το σάντουιτς μπορεί να αποτελέσει το μεσημεριανό γεύμα για εσάς και την οικογένειας σας. Επιλέξτε ένα μικρό φραντζολάκι ή 2 φέτες ψωμί ή μισή πίτα ή 1 αραβική πίτα ολικής άλεσης. Γεμίστε τα με μια γαλοπούλα βραστή ή κοτόπουλο ή τόνο ή αυγό μαζί με τυρί χαμηλό σε λιπαρά (όπως edam ή μοτσαρέλα). Προσθέστε στο σαντουιτς σας ποικιλία από λαχανικά όπως μαρούλι, ρόκα, φύλλα βασιλικού, πολύχρωμες πιπεριές, ντοματάκια, καλαμπόκι κ.ά. Τέλος προσθέστε μια κουταλιά σάλτσα πέστο βασιλικού ή μια σως με βάση το γιαούρτι και τη μουστάρδα ή λίγη μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά. Προσοχή! Τα σάντουιτς θα πρέπει να διατηρούνται σε δροσερό μέρος.

Beach-Snacks-icon4

Beach-Snacks-icon5 5. Νερό! Το νερό είναι απαραίτητο στην παραλία για αποφυγή τυχόν αφυδάτωσης. Οι χυμοί θα μπορούσαν να είναι μια εναλλακτική λύση παρ’ όλα αυτά το νερό είναι απαραίτητο.

Με τις πιο πάνω ιδέες εύχομαι οι εξορμήσεις στην παραλία να είναι ακόμα πιο ευχάριστες και πιο απολαυστικές. Καλές βουτιές να έχετε!

Ιωάννα Μασούρα MSc (Southampton), BSc (Reading)
Διατροφολόγος με ειδίκευση στη Δημόσια Υγεία και Διατροφή
masouraioanna.wordpress.com

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΠαγωτό, το απόλυτο καλοκαιρινό γλυκό για μικρούς και μεγάλους!
Ιωάννα Μασούρα
Γεννήθηκε στη Λευκωσία. Είναι πτυχιούχος Διατροφής και Επιστήμης Τροφίμων του Πανεπιστημίου του Reading, στο Η.Β. Η πτυχιακή της εργασία είχε θέμα: «Πρόσληψη δημητριακών ολικής αλέσεως και υγεία του εντέρου». Τον Σεπτέμβριο του 2013 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές με εξειδίκευση στη Δημόσια Υγεία και Διατροφή στο Πανεπιστήμιο του Southampton στο Η.Β. Η μεταπτυχιακή της διατριβή αξιολόγησε τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόσβαση και επιλογή τροφών από άτομα τρίτης ηλικίας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα σχετικά με την νοσογόνο παχυσαρκία καθώς και θέματα σχετικά με την υγεία και διατροφή του παιδιού. Έχει άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Αρθρογραφεί τακτικά για το medNutrition.gr. Επίσης έχει αναλάβει την παρουσίαση σε μαθητές δημοτικών σχολείων στην επαρχία Λευκωσίας διαδραστικών σεμιναρίων με θέμα το «Υγιεινό Πρόγευμα». Παρακολουθεί τις περισσότερες Ημερίδες και Συνέδρια που αφορούν τη διατροφή που διεξάγονται στην Κύπρο. Είναι μέλος του Παγκύπριου Συνδέσμου Διατροφολόγων και Διαιτολόγων Κύπρου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here